Перед проведенням першого уроку,
при обговоренні мого конспекту до нього, методист розписала мені клас так,
немов ті учні не вміють ні читати, ні писати, ні, тим паче, відповідати на
запитання. Дійшли згоди, що враховуючи такі обставини, роботи на уроці я
запланувала забагато, «викинули» з плану уроку декілька завдань. І що ж цього
вийшло?
Так, клас опинився дійсно неактивним, але не таким вже безнадійним. Все встигли, лишилося декілька хвилин часу до кінця уроку. Добре, що це був саме перший мій урок – випала нагода з усіма познайомитись. А якщо б це сталося іншого разу?
Так, клас опинився дійсно неактивним, але не таким вже безнадійним. Все встигли, лишилося декілька хвилин часу до кінця уроку. Добре, що це був саме перший мій урок – випала нагода з усіма познайомитись. А якщо б це сталося іншого разу?
Ця
ситуація привчила мене ЗАВЖДИ розробляти
«План Б». Відтепер до кожного уроку, після його основної частини, я готую додаткові
завдання, якими можу користатися, коли це потрібно. Це дуже зручно! Раджу всім!
Була аналогічна ситуація. "Привіт,підручник!"
ВідповістиВидалитиНа літературі підручник допомагає не завжди, на жаль.
ВідповістиВидалититак, дякую, в мене попереду ще багато уроків, спробую їм розробити додаткові завдання.
ВідповістиВидалити