Сторінки

середа, 28 листопада 2012 р.

«План Б»




    Перед проведенням першого уроку, при обговоренні мого конспекту до нього, методист розписала мені клас так, немов ті учні не вміють ні читати, ні писати, ні, тим паче, відповідати на запитання. Дійшли згоди, що враховуючи такі обставини, роботи на уроці я запланувала забагато, «викинули» з плану уроку декілька завдань. І що ж цього вийшло?
   Так, клас опинився дійсно неактивним, але не таким вже безнадійним. Все встигли, лишилося декілька хвилин часу до кінця уроку. Добре, що це був саме перший мій урок – випала нагода з усіма познайомитись. А якщо б це сталося іншого разу?
   Ця ситуація привчила мене ЗАВЖДИ  розробляти «План Б». Відтепер до кожного уроку, після його основної частини, я готую додаткові завдання, якими можу користатися, коли це потрібно. Це дуже зручно! Раджу всім!

3 коментарі:

  1. Була аналогічна ситуація. "Привіт,підручник!"

    ВідповістиВидалити
  2. На літературі підручник допомагає не завжди, на жаль.

    ВідповістиВидалити
  3. так, дякую, в мене попереду ще багато уроків, спробую їм розробити додаткові завдання.

    ВідповістиВидалити