Сторінки

середа, 28 листопада 2012 р.


5 коментарів:

  1. Я так розумію, блог ви створювали не одна, тут працювала молода сім'я разом?
    Так приємно бачити молодих людей не тільки здатних боротися з труднощами життя, але й готовими до нових відкриттів, до виживання в швидко змінному інформаційному світі. Вітаю вас.
    Погодьтеся, тут у нас дещо інша комунікація, ніж у популярних соціальних мережах.
    Може, якби в учнів були такі гурти за інтересами, то й читали б більше.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже приємно чути! Так, ви маєте рацію) Ілля допомагав мені. В нас так у сім'ї заведено) Я ж, в свою чергу, виправляю помилки в статтях, які він пише для журналу. Теж хотіла сказати, що спілкуватися тут дуже приємно і цікаво, тому дякуємо вам, що таке запропонували, навчили користатися.)

    ВідповістиВидалити
  3. Сашо, вас не можна хвалити. Час повертатися до справ земних і практичних!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже хочу скоріше до вас повернутися. Я захворіла, більш ніж тиждень не була у школі. Тому свіжих вражень, на жаль, не маю...

      Видалити